Казина
776
Потребители на сайта
10348

Начален БОНУС!

 

 

Привет, приятели и партньори!

 

В неблагоприятна ситуация сме, причинена от разпространението на COVID-19 в световен мащаб. Много страни обявиха извънредно положение, което от своя страна, оказва влияние върху спорта. Играят се минимален брой спортни срещи, но нека се забавляваме, спазвайки дистанция от вкъщи.

 

 

 

 

##################################################

 

 

Защо България е предпочитана хазартна дестинация или скритата истина за родната казино-действителност

С дългите години на преход, константната несигурност и мечтите за светло бъдеще – народът ни се утвърди като един от най-поддаващите се в Европа и света на хазартната тръпка и увлечения! Доскоро шансът да станеш милионер с билет от кварталната бакалия бе превзел бляновете за успех и бягство от действителността на огромна част от населението. Искрящите, лъскави, мигащи неони и електронни табла, изписващи огромни печалби, често ни карат да прекрачим прага на казиното или игралната зала и да се отдадем на тръпката, наречена хазарт!

Вероятно много от Вас – играещи, неиграещи, желаещи да опитат, сте си задавали въпросите:

-Реален или нагласен е хазартът в България, истински ли са обявените големи джакпоти и падат ли се в действителност на случаен, а не на предопределен принцип?!

-Игралните автомати и рулетки настроени ли са само, за да взимат парите на клиента?!

В тази статия ще се опитаме да Ви дадем отговор на тези въпроси и да Ви бъдем максимално полезни!

В България в днешни дни – за разлика от много други европейски държави – хазартът е на изключително високо ниво.

Това ниво се формира от няколко фактора:

-Първият е локация – игралните зали и казината не са ситуирани само в крайните, бедни и опасни квартали. Място за игра има за всеки и навсякъде – в центъра, в лъскавата периферия на центъра, в новия жилищен комплекс, в мола, в предградията, в хотелите, в курортите!

-Второ – екстериор и интериор. Лъскавите фасади с огромни брандирани витрини и искрящи неони са в унисон с все по-често срещащия се лукс отвътре – настилка от дебели и меки мокети; изящно изрисувани и оцветени стени, тавани и мазилки; съпътстващ играта бар, в повечето случаи с огромно разнообразие от топли и алкохолни напитки; постоянно работеща вентилация, осигуряваща свеж въздух; чисти и поддържани санитарни помещения!

-Трети фактор, определящ родния хазарт като примамлив, това е персоналът. Служителите в местните пунктове за игра са млади, енергични, отзивчиви, грамотни хора, преминали през обучение и познаващи детайлно аспектите на самите игри, бонуси и печалби! Работещите в българските хазартни обекти са винаги с елегантна униформа, брандирана с логото на фирмата ( дребна подробност, но силно улесняваща играчи и посетители, желаещи бързо да открият и получат помощ от служител в обекта ).

Гореизброените три фактора, определящи родния хазарт като елитен, трудно се откриват в много по-напреднали икономически от нас държави и с много по-стара история в хазартния бранш!

-Друго, което трудно се забелязва зад граница в игралните обекти е и четвъртият фактор, определящ ни като прекрасна хазартна дестинация – а именно ТЕХНИКАТА!

В родните казина и игрални зали, подобно на Лас Вегас и други екзотични хазартни дестинации, можем да открием компилация от най-новите и най-търсени ротативки и рулетки ( нещо, което е рядко срещано дори из лъскавите европейски столици )!

-Дойде ред на последния, но най-важен фактор:
НАСТРОЙКИ И ВЪЗМОЖНОСТ ЗА ПЕЧАЛБА!!!

Ще Ви отговорим, поставяйки няколко въпроса, опирайки се на най-точната наука – статистиката!

1.Къде е по-вероятно да спечелим – в произволно казино в Лас Вегас, в друга световноизвестна хазартна локация или в местната игрална зала?!

2.През кои хазартни обекти клиентите преминават спорадично и не се завръщат повече ( или най-общо казано: „рядко повтарят“ )

3.Ако сте организатор ( така се наричат, според българското законодателство, собствениците на хазартен бизнес ) на кого бихте искали да се падне сумата, отредена от Вас за печалба:

-на случайно преминаващ през обекта Ви турист или на местния роден играч…?!
България е малка страна и както всеки роден бизнес, така и хазартният цели привличането на редовния, платежоспособен и коректен потребител.

Ще Ви спестим цифрите и процентните изражения в настройките на игралната казино-техника, защото това е конфиденциално, но ще Ви споделим, че всяка една слот-машина и рулетка в българските обекти се настройва с възможно най-голям процент на възвръщаемост към крайния клиент, съпоставено с много други хазартни оазиси!

В казиното в Лас Вегас, в казиното на круизния кораб, в казиното на огромния петзвезден хотел клиентът е преминаващ турист. При голяма печалба трудно може организаторът да го задържи, дори и с обещания за големи бонуси, защото туристът разполага с всичко друго , но трудно разполага с време.

Ето защо в подобни общоизвестни дестинации приоритет и превантивна мярка са настройки с нисък процент на възвръщаемост на игралната техника!
В България борбата за всеки клиент, за това той да предпочете конкретен обект, за това спечеленото да се завърне там, от където е придобито, е в разгара си и това налага настройване, облагодетелстващо крайния потребител!

Далеч сме от мисълта да Ви убедим, че трябва да играете и че задължително ще спечелите, играейки в България. Тази статия бе породена от многото мейли в сайта ни със запитвания за родния хазарт. Целта ни е, опирайки се на фактите и опита си да Ви дадем адекватни отговори.

Ще изброим още няколко аспекти на българската хазартна политика:

-В родното законодателство няма ограничение за настройка на максимален бет, за разлика от други европейски държави, които умишлено залагат в закона подобни крайности с цел рамкиране на разходи от клиента, но това според нас е ограничение на високоволативността на играча!

-У нас няма фиксирани и наложени от закона интервали за натискане на СТАРТ-бутона, както правят на много други места по света, отново с цел ограничаване на загубите на крайния потребител, но този факт примесен с нисък процент възвръщаемост отново ни отдалечава от чистата форма на хазартни забавления!
И на последно място, но за много от Вас най-важен въпрос към нас:

„Манипулира ли се техниката и настройва ли се така, че да се отлагат и дори изобщо да не се падат големи печалби, бонуси, мистерии и джакпоти?“

В настоящата статия обяснихме, че родният хазартен бранш борави и експлоатира единствено и само най-новата и доказано добра и сигурна световна техника. От години доайените сред производителите залагат във всички версии на игри и рулетки най-висока степен на криптиране и защита от пробив и некоректно вмешателство.

Така че бъдете спокойни! В България се играе чист и честен хазарт!

Нашият съвет е да играете разумно!

Съветите ни за разумна игра можете да намерите в страницата ни във фейсбук: „Casino-Info” и на сайта ни: www.casino-info.bg

В следващата ни статия очаквайте мненията ни и препоръки относно онлайн-хазарта и онлайн-залаганията, но ще се радваме да получим отново и вашите въпроси, за да се подплатим с отговори!

А до тогава продължавайте да се информирате за по-добрите казина, за по-разумната игра или получете бонус и играйте, забавлявайки се чрез нас!
За контакти: 0882103000

 

############################################

 

Продуктът, който ви предлагаме, осигурява най-бързия и лесен начин за достъп на клиентите ви до вашите зали, игри, бонуси и иновации! С един клик дейността ви е популяризирана сред най-голямата съвременна общност – интернет съсловието! Всички настоящи и бъдещи клиенти вече могат да се информират в реално време и час от всяка точка на България и света за промоции, събития, мистерии и джакпоти – активни и предстоящи във ващите обекти!

Уникалността и функционалността на тази единствена и без аналог платформа предлага екстри като:

  • локация, позициониране и предлагане на най-кратък маршрут до игралната зала;
  • ежеминутен мониторинг на предлагани премии;
  • уникална визуализация, бекграунд, фото и видео стрийминг на вашия бранд;
  • цифрово и графично изражение към историята на вашата плащания към крайните клиенти;
  • бърз и лесен достъп до всички минали, настоящи и предстоящи промени в ДКХ и БИМ;
  • достъп до пазара на труда и най-добрите и утвърдени сред персонала в бранша;
  • избор на челно място и позиция на вашия бранд в посочен от вас град и час;
  • календар и промотиране на активни и предстоящи събития и др.

Галерия